iklan neh besshhh lerrr..

Wednesday 19 June 2013

Untuk ko yang selalu jadi stalker kat blog aku nie..


Assalamualaikum~~~


semalam tonton cerita tengah hot.. teduhan kasih bersama en roommate, tiba-tiba

en.Roommate:apa pengajaran dalam cerita nie?
pn.Hooney: emm dalam hidup kita nie tak semestinya dikelilingi orang yang baik-baik, ade je 0rang yang ade hasad dengki yang tak boleh tengok orang lain bahagia..
en.Roommate: salah,pengajarannye orang yang sentiasa bersabar dengan setiap apa yang berlaku pasti akan dapat ganjarannye
pn.Hoonney: so abg nak hooney bersabar la dengan apa yang orang kheladak tu dah buat pada hooney n kite?



jam tepat pukul 9mlm.. tonton pula masterchef selebriti Malaysia.
dengan tiba-tiba pasukan yang kalah tak ade penyingkiran... dan dengan tiba-tiba kenchana dewi menangis..

en.roommate: apa pengajaran dalam situasi nie?
pn.hoonney: kalau kita dah berusaha rezeki mesti berada di tangan kita...
en.roommate: salah... pengajarannye, setiap orang ade perasaan.. sebab tu kenchana dewi menangis orang lain tak pun..syura tak pun..perasaan orang lain-lain
pn.hooney: jadi tak salah lah kalau hooney punye perasaan tak suka pada orang kheladak tu sebab hooney punye hak nak rase ape.. benci, meluat, rase nak pijak-pijak..
siapa suruh mula dulu..


thanks to en roommate kerana sentiasa faham dengan apa yang berlaku dalam hidup lynn..
thanks kerana nampak yang orang berkheladak tu memang suka cari masalah.. bukan kite je cakap kan...adelagi...
lynn tahu en roommate sengaja je tanya pengajaran dalam setiap cerita yang lynn tengok.. sebab dia nak lynn transfer benda tu ke realiti..
kalau asyik nasihat je..confirm lynn punya rase menyampah tu tak hilang..tapi bila en roommate buat macam nie..sekurang-kurangnya..lynn tak layan dah lepas nie orang macam tu..
lynn mungkin akan diam je..buat bodoh bila jumpa dia..buat macam biasa macam tak pernah berlaku apa2 antara kami..tapi lynn dan en roommate diam dan tak melawan
bukan lah bermakna lynn suka diperbodohkan... tapi en roommate cakap..die tu tak matang..sekurang-kurangnye belajarlah walaupun tak berpelajaran.. dunia nie sementara..kalau asyik nak tunjuk diri tu bagus je depan orang... tapi kalau hakikatnye..diri tu tersepit dalam dunia nie..tak guna jugak..

apa yang berlaku....apa yang dia lakukan...lynn print screen...senang nak dijadikan bukti..
kalau benda yang melibatkan lynn sahaja lynn masih boleh kawal perasaan..tapi bila dah sentuh keluarga lynn.. sorry..lynn takkan bagi peluang..
aku tak sentuh keluarga ko..jangan nak cari pasal cari kesalahan keluarga aku..ko pun tak perfect..macam tu ke mak bapak ko ajar dari kecil...cari kesalahan orang...tunjuk kehebatan sendiri..
aku rase tak..tak pernah mak bapak nak ajar anak benda yang bukan2..ko tu je suka menunjuk diri tu bagus..



eh..ko bacekan.. ko terasa? lantaakkklahhh... aku nak ko tahu..kalau ko tak wujud pun aku tak terkesan langsung..aku bahagia dengan apa yang aku ade sekarang
ko wujud pun aku rase macam tak wujud.. nyamuk macam ko..aku tepis je lari litang pukang...



dah..


rindunye zaman hooneymoon kami dulu..tak de siapa2 yang ganggu...
#enroommatejomghooneymoonlagi


p/s: kalau rase meluat dengan apa yang ade kat blog nie... kalau rase..eleh macam die sorang je ade laki...kalau rase benda tu pun nak cerita..lebih baik ko yang suka stalk blog aq nie berambus... kisah hidup aku yang aku cerita kat sini.. bukan 100% hidup aku..50% pun tak sampai...tak sampai semua dalam kain aku cerita... dah tu..benci sangat..pergi baca blog aku asal..bace la benda lain... ke saje je nak cari kesalahan... aku tau orang macam ko...memang macam tu...setahu aku kat blog nie tak de add, add bagai kan...setakat follow je... dan aku tau ko pun tak follow aku...ape yang aku update kat blog tak la sampai keluar news feed facebook ko..so ko saje je kan nak taip alynnmalynna.blogspot.com.. kan?

Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers