iklan neh besshhh lerrr..

Wednesday, 26 June 2013

Running Man vs Superman

Assalamualaikum...
cam mane? sihat? lynn n en roommate sihat...en roommate pun baru lepas baik daripada terkena diarrhea bahase baik..  .. akibat makan kat luar mase hari ahad tu... now alhamdulilah makin ok..
cuace kat luar lepas ujan pun rasenye tak banyak berubah..risau je bile duduk luar...

tadi terdengar perbualan budak2..mase tengah breakfast dekat kedai..budak2 means dalam umur 5/6 tahun

budak A: kita nak makan banyak2 sebab kita nak jadi macam jong kook 
budak B: jong kook tu ape?
budak A: jong kook running man tu..
budak B: oo...kite nak jadi superman..
Budak A: Garu kepala...bukan la... nie yang ranning man tu....
budak B: yela... saye nak jadi superman..
budak A: awak jadi la kwang soo.. haha ke..
budak B: kwang soo tu ape pulak
budak A: Kwang soo tu zirafah
budak B: saye tak nak la jadi zirafah.. saya nak jadi superman je...
budak A: (malas nak layan...) suka hati awak la... awak tak tengok ke running man..
budak B: kite nak jadi superman..x nak jadi running man...
tiba-tiba terdengar..dah2 makan..time makan tak elok bercakap!!


kakakakaka..budak2 zaman sekarang pun nak jong kook je...pandai betol..asal hebat tu lah pilihan dia..mesti parents dia tengok running man..kan?














                                                                      vs










#yey dah balik kerja... awal gila... best sunggu..minggu nie balik awal...kalau tiap2 hari balik awal kan best..


Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!