iklan neh besshhh lerrr..

Wednesday, 13 March 2013

Roti Arab spacial | versi campak-campak...

Assalamualaikum....

minggu nie en roommate outstation... dalam perjalanan balik en roommate singgah di sebuah kedai di ampang... dalam kedai tu semua makanan,minuman dari negara arab...

balik kerja macam biasa la masak..sebab  tengah hari masing2 tak makan dekat rumah...
so semalam en roommate bawak balik nie...

roti arab..lynn pun tak tau nama specifiknye tapi dah en roommate pun panggil roti arab..ikut je la...
disebabkan lynn pun dah masak so petang tu kami makan nasi je la... 
tup tup...bila malam menjelma...en roommate lapa lagi...
nak makan roti arab...tapi roti arab tu kosong je..tak kan nak buat dal malam2 nie kan..
tapi kali nie bukan lynn yang masak...dan seperti biasa la kalau dah en roommate yang masak lynn memang diharamkan jejak kaki ke dapur... kalau lynn tengok.. en roommate kate nanti tak sedap..hehe....

dan inilah gambar2 yang sempat di snap...




atas permintaan... lynn nak letak telor cincang dekat bahagian atas sekali...


letak sedikit sos..


 lepas tu bungkus...macam telur bistik... dan siap untuk di makan...


resepi? tak tau...kikiki.. en roommate biasa masak campak2 je...tapi jadi la jugak...sedap..hehe

Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!