iklan neh besshhh lerrr..

Friday, 2 July 2010

bila MARA lambat masuk...

salam semua...


saje je nak kongsi tentang gelagat student dekat kolej lynn nie..

bile Mara lambat masuk..

semua suka buat status macam tu kat facebook...masing2 tengah kering sebab dah hujung bulan...ade banyak lagi sebenarnye..tp lynn malas nak copy...:p


yang bawah nie bila mara da masuk...hehehe

masing2 akan lupa daratan bila mara dah masuk...termasuk lynn...hahaha... tp pelik lagi sebenarnya..masih konfius..

nak tau sebab apa?? dorang kate mara masuk dengan duit buku...patutnye lynn dapat 1000 lebih..tp..hmmmm nape ade RM595 saje?? huhu..



p/s: apa2 pun syukur..sebab tiap2 bulan dapat duit....hehehhe...Alhamdulilah...



Image Hosted by ImageShack.us

4 comments :

Anne Boleyn said...

595 je? diorang da tolak duit buku tu ke ape?? hmm jimat2 lah kay. :)

btw alynn dapat tau free banner tu. nak hana watkan banner ke or nak wat sendiri?

p/s : hye..hari ni hana akan autopublish 4 entry pada pukul 10 pagi, 2.30 ptg, 5.30 petang and 8.30 malam. Entry penghargaan untuk kawan2 blogger hana. Ade wat review blog sikit.

Pukul 8.30 malam tu entry
khas untuk awak awak dan awak. Jangan lupa tengok tau!!

intanurulfateha said...

bestnye!
ptptnn x dpt lagik
T_____T

mimi said...

salam.....pagi jumaat yg indah.........LG satu kat sini tq

alynn malynna said...

hana: emm duit buku x masuk lagi..595 tu untuk bulan 7..nanti bulan 8 dpt lg..ckup la tu utk makan jek..:)

sis intan: nnt ptptn dpt lg best..dpt bnyak boleh shoping!!! hehe

mimi: hi...salam..

iklan-iklan!!!

~~

Daisypath Graduation tickers