iklan neh besshhh lerrr..

Sunday, 27 June 2010

sejauh mana lelaki melayu mudah tergoda??

salam 1 Malaysia....

dari tajuk sudah tau ade persoalan kan??? nie hanya persoalan dan lynn harap ramai dapat jawab..terutamanya lelaki.....
entry kali nie lynn nak tanya..lelaki melayu nie mudah tergoda atau tidak???
kita sering lihat perempuan melayu mudah tergoda oleh orang luar..seperti orang hitam or orang putih...atau orang seberang....indonesia.....
pendapat lynn, perempuan melayu mudah tergoda dengan mereka nie kerana terpedaya dengan kata2..
manis mulut berbicara, tak lama kemudian sudah terpikat....

bagaimana pula dengan lelaki melayu?? adakah mereka juga mudah terpikat atau tergoda???

dari segi ape mereka tergoda??pertuturan?? atau kerana seksinye perempuan tersebut....
kita ikut situasi nie k....

dalam kelas lynn...(seperti biase lynn memang suka becerita bedasarkan pandangan lynn di sekeliling) mmg terdapat ramai perempuan negro, dan tentunye adab pemakaian mereka tidak seperti kita di malaysia..di tegur lecturer pun masih lagi mengekalkan imej seksi di kelas..

satu hari..perempuan negro yang sememangnye seksi dan seksa lynn tgk...dgn hanya memakai baju ala2 tube dan seluar yg amat ketat...tibe2 perempuan tu buat aksi yang tidak menyenangkan sehingga ternampak benda yg tidak sepatutnye...bende nie berlaku di depan mata lynn..dan di sebelah lynn ade membe lelaki berbangsa melayu...

ha mmg dah sama la.. pakaian kartun nie dengan permpuan tu...


mase tu mmg serius lynn malu sgt dengan aksi perempuan tu...lynn sempat menjeling sebelah lynn...time tu membe lynn tengah menulis sesuatu di kertas..note agaknye...lynn x pasti sama ade die nampak atau die berpura2 tak nampak....(tp bg lynn mmg akan nmpk la..sebab kami duduk di belakang perempuan tu)

lynn nak tau, adakah lelaki melayu akan tergoda dengan benda2 tersebut??
atau kalau mereka pandang pun hanya untuk mencuci mata???

kalau semua tanya kenape lynn nak tau...sebabnye cuma 1, lynn tak pernah nampak lelaki melayu keluar dengan perempuan yg bukan dr bangsa atau negara sendiri.

tapi kalau perempuan melayu, memang selalu sgt lynn nampak..dan jumlahnye tak terkira...

kalau la betul lelaki melayu mmg tidak mudah tergoda dengan permpuan2 seksi tu...
tahniah lynn ucapkan....

tepi harap sangat lelaki melayu boleh memberi komen di sini..sama ada mereka mudah tergoda ataupun tidak....hehehe

bye2




Image Hosted by ImageShack.us

11 comments :

aremierulez/Amirul said...

kalau negro, memang tak la. hahaha...

kalau dengan perempuan bangsa lain, tapi masih wargenara malaysia (cina, india) selalu jugak nampak. tapi kalau laki melayu date dengan perempuan bangla atau negro, macam tak pernah nampak la pulak

alynn malynna said...

@amirul

betul tu...susah kan nak nmpak..kalau perempuan melayu nie..selalu nmpak...

koru said...

sebab pe laki melayu susah nak date ngn orang luar sebab kami tahu benda tu susah nak wat..

mmg fitrah manusia nak benda2 senang,nak date ngn mat saleh ingt senang ke XD

tu yang sikit je ade..=)

tutttutt said...

laki melayu sekarang banyak mmg senang tergoda. kadang2 tak kesah ah muke camne pun, asalkan ada 'ganjaran' lain. kehkeh.

tapi bukan semualaa kan. tapi banyak yang jumpe perangai mmg camtu. apalaa nak jadi.

alynn malynna said...

@koru

oo..kire kalau kluar date dgn orang mesia nie senang la??? kalau nak makan mamak pon boleh...cm tu??

alynn malynna said...

@tutttutt

mmg betol..susah nak cari yg betol2 nak kan kite kan??

EpynN said...

sedangkn bangse sendiri pun susah nk jage inikan pula bangse lain..

tp ok gak bangsa lain kalau nk jadikn teman hidup..
sbbnya :
1.leh kembangkan zuriat kita
2.leh tambahkan ilmu pengetahuan kita pasal bangsa msg2..
3.leh g melancong!
4.lu pk la sendiri..eheheh

alynn malynna said...

@epynn

ape?? x setuju ok..ade pulak gitu...hehhehe..dgn bangse sendiri x ley kembangkan zuriat??? dunia da maju...kalau kite nak tau pasal bangsa2 lain..google jek sng kan??
g melancong...kalau ade duit...x yah tuggu kawen ngn orang asing la....de duit sume jalan....n tu la yg saya pkkn..:)

Abu Ubaidah said...

salam, nk komen gak..

lelaki melayu jarang dilihat bersama awek bangsa or negara lain sebab:

1) x reti kecek luwa
2) x reti mengorat
3) diorang ingat kos maintenance tinggi, kowt
4) for me, i dun think that i'll get high with girl from other races :P. bukan nak racist, tapi mmg itu yg kuraser, hanya awek melayu yg mampu menggoda (aku).

persoalan kembali

-kenapa awek melayu sering dilihat bersama balak bangsa lain? adakah awek melayu ni......

intanurulfateha ❤ said...

.kalau i, i geli tgk pmpuan mcm tu
.even i lelaki!
.hukhukhuk!

alynn malynna said...

@abu ubaidah

sy sgt2 setuju dgn jawapan kamu...
persoalan awk tu rasenye sy da jawap da..
dalam n3 yg nie...

http://alynnmalynna.blogspot.com/2009/11/pak-tamhehehe.html

iklan-iklan!!!

~~

Daisypath Graduation tickers