iklan neh besshhh lerrr..

Wednesday 3 March 2010

hotel mania tv 3



salam...
hari nie nak update cite terbaru kat my blog about satu cite yg baru ditayangkan pada hari selasa..bertajuk hotel mania....cerita yg simple tp bg lynn dpt menarik minat orang tuk menonton cerita yg bertemakan muzikal ini...tp dr promote2 yg dibuat di media cetak dan media elektronik, termasuk tv3 sendiri..cerita nie tampak ringan..tp sebenarnye berat..jarang sekali cerita di malaysia yg bertemakan muzikal...klau teater muzikal selalu..tp drama muzikal jarang..
cerita yg ramai di bintangi oleh ex student akademi fantasia ini pasti mendapat sambutan dalam kalangan remaja..yela...dah2 tentu fan2 dafi, anding,marsha,bob..dan terutamanye fan adam..mst x kan lepaskan peluang ini kan...ok da banyak merepek...jom kite bace pulak sinopsis cerita ini..

Sinopsis
'Hotel Mania' mengisahkan tentang Adiwira yang datang ke Kuala Lumpur untuk mencari bapa kandungnya yang tidak pernah dikenali. Di Kuala Lumpur, secara tidak sengaja, dia berkenalan dengan Girang (Dafi) yang menjalani latihah praktikal di sebuah hotel. Girang yang melihatkan kesempitan Adiwira mencadangkan Adiwira menghadiri temuduga di hotel tempatnya bekerja. Dia berjaya mendapatkan kerja di hotel tersebut setelah menunjukkan sikap yang baik kepada pengurus hotel. Sebagai pekerja baru, Adiwira diwajibkan menjalani latihan di setiap bahagian sebelum ditempatkan ke unit yang paling sesuai dengan kemahirannya. Sejak itu, kehidupan barunya sebagai pekerja hotel bermula. Pelbagai insiden berlaku namun dia tetap tidak pernah melupakan hasrat tunggalnya iaitu mahu mencari ayah kandungnya.


drama ini ada 26 episod..biasa la..drama tv3 kebiasaannya hanya 26 episod...ok da jom kite layan gambar2 ok???








nie saje n3 kali nie..dadaaa...
Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers