iklan neh besshhh lerrr..

Friday, 12 March 2010

ketiak wangi vs ketiak busuk masam...hehe

salam!!!!!!!!!!
haahaha..tgk title je da tau kan n3 nie bout ape..kli nie nak share pasal ketiak...
yerrr..ketiakk....selekeh ke???x kan...
ok...fakta atau auta lynn x tau..tp kepastian ade...


perempuan:

kebanyakkn perempuan suke bau badan lelaki yg semula jadi..maksudnye bukan bau deodoran or bau perfume..tp bau badan yg ori...semula jadi...
ada fakta yg mengatakan bau badan lelaki nie boleh membuatkan perempuan tenang....
bau badan lelaki boleh release tension..(maksudnye bau badan lelaki nie x busuk/masam..tp bau jantan...btol ker??)ye la..perempuan kan banyak mood kan..lagi2 time datang bulan..time tuh la muke berkerut...not berkedut k...haahahha.....yg pasti...klau x de mood disebabkan gaduh ngn suami/kekasih cm ner pulak nak tenangkan pkran?? si die x de...cm ne nak tenangkan pikiran???

perempun2 semua setuju ke dgn bnd nie???berape ramai perempuan yg suka bau badan lelaki??
lelaki pulak...lau ada isteri or awek kamu yg tension,muke masam..bg jek ketiak..gerenti trus ok!hahaha




lelaki:
bagi lelaki pula berbeza..mereka sentiasa ingin kan wanita yg wangi...kira klau berjalan nie batang hidung pun x nampak lagi tau bau wangi tuh da melekat jek...klau ketiak busuk???? mmg x akan di layan la..malah akan ditiggalkan..betul ke??mereka lebih suka bau yg wangi...dari bau asli perempuan tuh..agaknye kalau perempuan boleh ilangkan tension bile bau badan lelaki asli..lelaki pulak boleh tension n x de mood klau bau badan asli perempuan kan???


bau badan nie sebnarnye mmg menjd masalah kepada mereka yg mengalaminye...kadang2 pelbagai jenis deodran dah gune untuk mengatasi masalah ini..tapi bau badan msih terjadi..ade ke cara2 lagi untuk mengatasi maslah ini????

mandi dgn kerap??? klau dduk kat umah boleh la..klau berjalan x kan nak mndi jerr
gosok limau nipis or limau purut?? rasenye macam menyiksakan jek..tentu pedih kan ketiak..
mandi limau ?? berkesan ke dengan cara ini???
jadi ape lagi cara yg paling berkesan untuk hilangkan bau badan nie???fikir2kan la ye kawan2...daaaaa...


Image Hosted by ImageShack.us

6 comments :

kocik said...

dari jauh ag sudah terpanggil tuk komen diblog nie..hehe
tringin nak tanya..sejauh mana bau laki dapat mbuatkn pmpn tenang ..kasi tau ckit..;)

alynn malynna said...

actually x tau nak explain mcm mane
tp ini la yg dihebohkan...kajian2 pon da ade..cube mntak incik google bantu..hihik..tp bg sy..siapa yg alami sendiri akan tau jawapannye..(tuju kat diri sendiri!!hahaha)x pon buat kajian sendiri..cube buat kat is3 kalau dah kawen la...x pon kat aweq klau ade la..tp jgn buat kat kawan perempuan..makan terajang nnt..hahaha..thankz ye melawat sini..

(panjang sungguh ulasan ku..mcm n3 dah)

EpynN said...

cam selekehh je..wakakaka

ultimatebot said...

wahahah =.=' saje cari kat google pasal ketiak.. sebab dah berpuluh tahun ketiak ada tapi x pernah nak tahu pasal ketiak :P

tengs kongsi.. walaupun x memuaskan hati.. tapi okayla.. boleh jadi permulaan ilmu.. :D

fir'z said...

Saya mmg suka bau ketiak gugurl...:)

suhailey said...

ketiak suami penenang buat isteri..yang ni pernah dengar. tapi kalau busuk boleh tenang ke?

iklan-iklan!!!

~~

Daisypath Graduation tickers