iklan neh besshhh lerrr..

Thursday, 26 December 2013

Kluang lagi~~

Assalamualaikum~~

akhirnya cuti panjang jugak dekat kluang.. thanks to en roommate sebab izinkan si isteri nie balik sorang diri.. en roommate tak boleh ikut sebab kena outstation pergi penang.. dan sebab tulah lynn balik..kalau balik kena tinggalkan en roommate memang tak lah...

ingatkan nak gerak jam 2.30...tapi hari sabtu tu en roommate lambat..so pukul 6ptg bertolak ke kluang..sampai dalam jam 9 lebih..ayah n emak ambil kat simpang umah je.. senangkan...


sampai rumah call isyia:

kakak..makngah dekat umah nenek nie!!
isyia: datanglah umah kakak..kakak x boleh datang..aqil tido..


malam tu juga atuk amik..hehe..so bermula la episod kehidupan sebagai makngah di kluang...
hari ahad tu..kami keluar g jejalan..masing-masing x bawak suami..ayah je lah ade..suami kepada mak..

                                                
budak takut kena tinggal... tengok semua orang pakai tudung.. siap2 nak kluar..dia pun nangis la..sebab sorang pun x de yang nak dokong dia..hehe. comeyyyy..

suka kan..dapat keluar... confirm tak kena tinggal...hehe



aqil tengok ibu.. ibu sibuk beli kasut.. kakak sibuk pilih kasut.. nenek pun sibuk beli kasut.. makngah sibuk beli seluar... aqil tak beli ape2.. hehe


 lepas masing-masing dah dapat barang yang kita nak.. so pergi ke sini.. fun fun land ea? hehe
 masuk Rm10.. untuk kanak-kanak je..ibu bapa tak perlu bayar..tapi kena bawa stokin..
time nie makngah kurang sikit layan aqil..dah kakak nie kuat cemburu.. duk melayan kakak je la...

..
aqil dengan ibu je lah.. aqil nak dengan orang lain kalau tak nampak ibu dia..tapi kalau ibu depan mata memang tak nak la dengan orang lain.. dengan atuk yg hari-hari jumpa pun dia tak nak.. lagi dengan makngah kan..tapi kalau tak de ibu dia..dia ok je..nak dengan semua orang.. 





lepas balik..kita semua makan.. beriya je kakak tu tengok menu.. hehe..










Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!

~~

Daisypath Graduation tickers