iklan neh besshhh lerrr..

Monday, 25 February 2013

Macam-macam kerenah di Kluang | Muhammad Aqil Amsyar

Assalamualaikum...
seperti yang dah diberitahu.. minggu lepas kami balik kluang lagi...
kebetulan hari jumaat tu lynn balik kerja lewat sikit.. so kami gerak balik kluang dalam pukul 9pm... sampai kluang dah pukul 12am...penat....

sampai2..terus baring sebelah ainul batrisyia... dah tentula isyia tengah tidur.. dengki punya pasal... kacau isyia tidur cium2...sampai dia terbangun.... malam tu tidur pukul 2 am..

hari sabtu pagi kami tak ke mana2 pun..melayan kerenah isyia dan aqil amsyar je... bestnye bau baby....

petang tu bawak isyia jalan2..g beli barang sikit..bawak isyia main2 dekat taman..dan beli hadiah untuk aqil...


nie la dia... Muhammad Aqil Amsyar yang lahir pada 7feb2013....



 tiba2 gambar hari ahad.... time nie kami dah nak gerak gi umah atok..ala tak jauh pun...5,10 minit sampai dah... isyia naik kereta nenek..kami berdua je..


cuba teka isyia tengah buat ape?









kahkahkah....tempat yang die attack adalah perut pakngah... mereka berdua nie banyak bergaduh je... kalau time baik...baik sangat2... nie gambar yg sempat ambil...yang tak sempat ambil jangan cakap la....





 nie la dia makcik lynn yang tunang hari tu... nie jugak nenek isyia dan aqil...kikikiki...muda mudi jadi nenek....semoga sampai ke jinjang pelamin... kenduri buat hari ahad.... petang tu kami nak balik kajang....
tapi last2..pukul 8.30 baru gerak balik kajang...

nie la kesayangan  makngah... muhammad aqil amsyar..gambar sebelum balik... aqil nie nampaknye lebih cerah sikit berbanding isyia...

kesian isyia nak ikut makngah balik.... tapi alasan terbaik makngah guna...nak jumpa doktor..makngah sakit tekak..... rindu isyia......





Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!