iklan neh besshhh lerrr..

Friday, 31 August 2012

syoknye raya!!!

assalamualaikum~~~

lame sungguh tak berupdate...
tahun nie tahun paling penat beraya..hihi

al maklumlah tahun pertama kami sebagai suami dan isteri...
sepanjang hidup lynn...lynn belum pernah beraya luar daripada johor..dan lynn belum pernah beraya balik kampung orang lain...tapi tahun nie..sume berubah bila lynn dah ade keluarga baharu...jadi semuanya adalah pekara baru dalam hidup lynn dan suami... pengalaman yang indah...

cuma persamaannya adalah lynn masih berada di sisi keluarga lynn pada raya yang pertama..so takde lah adegan menanggis pagi raya..sebab jauh dari famly.. hehe.tapi adegan menangis untuk bermaafan masih wujud ...

raya pertama, kedua, ketiga kami di johor... jadual yang amat padat... dan raya keempat kami balik rumah kejap...sebab malam raya keempat tu kami dan keluarga mentua lynn balik perak pulak....

cuti raye tak lame sebenarnye..tapi kenalah cover kedua-dua belah keluarga...agar adil dan saksama..hehe...

err...lynn tak tau nape tahun nie malas sikit nak amik gambar..kalau belah keluarga en roommate comfirm la malu2 lagi... sebab tu tak nak amik2 gambar nie...hehe...masih bergelar pengantin baru? haha...

keluarga lynn

tahun pertama beraya sebagai menantu...

time nie dah nangis dah!! hehe...ble ingat pun jadi sedih..

tgk tu muke mak..mmg comfirm melalak..hehe...

keluarga kecilku...

ayah dan mak tersayang..

abg long dan along serta ainulbatrisyia..

suami tercinta~~


kelurga mentua

time nie pakcik dan makcik2 dari keluarga sebelah ayah mentua lynn datang rumah mentua lynn beraya ..

bersiap untuk beraya di sekitar kl.. rumah pakcik dan makcik  sebelah mentua..

satu2nya adik ipar perempuan~~

kampung sebelah mak mentua di  perak... 


kan dah cakap tak banyak gambar... tu je nak kongsi..yang lain sume cerita dalam kain...hahahaha...





Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!