iklan neh besshhh lerrr..

Wednesday, 15 August 2012

pengganti kad raya....


Assalamualaikum~~

emmm..hajat tak tercapai..ingatkan tahun nie nak hantar kad raye dekat famly2...tapi tak sempat la pulak...dengan en roommate yang bz 24jam.... maklumlah nak cuti raye...

eh...pagi tadi kami bersahur dekat KFC.. si suami balik keje trus kejut....
honey2..kfc2....
dah la kite tgah tdur..konon2 nak sambut 4tahun bersama la...yela kalau waktu berbuka tu banyak la tempat2 menarik kat sini...macam restoran cerana ke..nie bersahur..ape je yang ade..tapi si suami ingat!! bagus... hadiah?? malu nak cakap.... rahsiaaaaa....ishhhhh...



eh...dah kelaut... balik kepada tajuk utama k..lagi beberapa hari je nak raye...so di kesempatan ini lynn hantar la ucapan hari raya kepada kawan2 dekat fb melalui msg.. x de la ucapan untuk semua... ucapan untuk yang terpilih maksudnye kenal secara rapat...


bila send mst sorang demi sorang...baru la dapat mengeratkan silaturahim sebab? leh chat bertanya khabar... kan?






















p/s: hari jumaat lepas subuh kami gerak balik kluang johor... doakan kami selamat sampai yer... aminnnn



Image Hosted by ImageShack.us


No comments :

iklan-iklan!!!