iklan neh besshhh lerrr..

Monday, 30 July 2012

zahira maisara~~~

Assalamualaikum..

berbuka sorang2 hari nie....en roommate masih di tempat kerja...x pela..sahur nnt boleh je makan same2....
selalu lynn bercerita tentang ainul batrisyia je kan....

hari minggu lepas lynn tidur dekat umah mertua lynn...sabtu petang tu sampai...tapi time tu hanya kami berempat je  iaitu lynn..en roommate, umi dan ayah....

tapi hari ahad tu baru ramai sume ade..mase nak ambik umi balik kerja... along iaitu abg en roommate baru sampai....jadi ape lagi....teruslah amik zahira nie amik neneknye....


mula2 masam..mane taknye..tak kenal sangat...jarang jumpe...

blur~~

tengok pakngahnye buat lawak ke ape...

time nie dah mesra dah...dah bleh gelak2

tapi pandang kamera tak nak dah~
tak banyak cerita pun..gambar je ade.... saje nak buat kenangan....





nie pulak adik zahira....namenye zafran razin....semalam x ambik pun gambar dengan zafran...tapi lepas buka tu sempat gak la dodoikan zafran nie tidur..walaupun kejap jek.... tapi best...babykan..




Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!

~~

Daisypath Graduation tickers