iklan neh besshhh lerrr..

Friday, 22 July 2011

hei kamu!! talam dua muka ke?

salam!!!

ape kes chelsea main td..x seronok betol... 1-0..tu pun gol kontroversi...

ok bukan nk cite pasal game tu..cite pasal lain...
uit 2 pagi tp still x tidur...problem sungguh lynn nie kan...

cite hari nie pun macam kontroversi jugak la....manusia talam dua muka....
depan korang konon2 baik...muke suci...tapi belakang korang...die punye cite..mengalahkan musuh korang yg jahat...

susah kan hidup kat dunia yg penuh dengan pancaroba nie...korang tau macam mane nak kenal manusia yang talam dua muke nie?? muka tembok pun leh kasi kat dia...

manusia yang talam dua muka nie sebenar nye kan macam nie ha...
manusia yg suka tunjuk baik depan semua orang..tapi hakikatnye die la yang paling teruk...porak perandakan hubungan orang lain....

di mata semua orang die lah yang terbaik..muke nampak suci...tapi hakikatnye manusia yang macam nie ade hati yang sangat busuk....

orang macam nie lynn x gelar die lalat..sebab lalat nie busuk..dari jauh kite dah tau lalat tu kotor..tapi hati lalat baik sebenarnye...hahaha

orang macam nie lynn panggil nyamuk...sebab nyamuk nie suke bising...kat mane2 pun ade nyamuk...kalau dekat ngn kite memang bising la...nyamuk nie x busuk...tapi kalau dah sekali kne dengan nyamuk nie...kesan die makan dalam beb.....

so, orang yang talam dua muka nie memang sebiji macam nyamuk.....apa yang die lakukan kite tak nampak...tapi kesan die memang makan dalam...

hei manusia talam dua muka...pergi jauh2 dari saya...tolong la...jauhkan diri itu ok...

eh...nie lynn becerita kosong je..x de kene mengena pun...cume ternampak status kakak kesayangan kat facebook..terus terpikir nak buat enteri talam dua muka...kot2 masih ade antara korang tak tau talam dua muka tu apa kan.....






klik la gambar kalau nak join talam dua muka tu..hehe

credit gambar kat sini...







Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!

~~

Daisypath Graduation tickers