iklan neh besshhh lerrr..

Monday, 11 July 2011

Floria 2011...gadis, cinta dan bunga....part 2...

haipppp....assalamualaikum.....

sejak akhir2 nie hati lynn berbunga-bunga je....perasaan berdebar-debar...syukur ya Allah kau kurniakan nikmat ini...

minggu lepas...hari sabtu..lynn n mr. epynn pergi putrajaya..ade festival floria, yang bertemakan "mawar untuk selamanya"
kebetulan tarikh yang kami pick tu tarikh yang sama untuk perhimpuanan bersih..ingatkan tak kene la tempias kan...sekali..amik...hampir 3 jam terkandas dalam kereta...

degil..dah cakap...akan jem...tapi kami tetap gak nak pergi..so terime la padahnye...padahal x jauh mane pun...tp hampir 3 jam jugak la...

bila dah bosan..ape lagi..mula la snap2 dalam kereta....


bajet lawa la tuh...haha


kami akan bersama tak lame lagi...hehe

bila dah bosan sangat...habis semua cd2 lama kluarkan balik dengar sambil menyanyi...tgk lirik pulak tu....hehe...
setelah hampir 3 jam...akhirnya sampai...

tempat pertama yg kami pergi...

ok jom layan gambar yg lain pulak...
























rasenye tahun nie banyak amik gambar sendiri je..berbanding floria 2010...banyak gambar bunga yang kami amik...nampak macam tahun lepas je yg lagi meriah...ke sbb hari pertama kami datang? so, banyak lagi bunga yang kurang.....atau sememangnye tahun lepas lagi meriah?

pada sesiapa yg nak pergi tu..sila la pergi..dari 9 julai hingga 17 julai 2011....


p/s: untuk mr epynn...thanks sbb layan je kehendakku ini...nak topi la....nk handbang la...padahal pergi tgok bunga...bukan pergi shooping...huhu..tanks....


lynn ade dapat flayers sempena

JOM MAKAN BUAH 2011

Taman wariasan Pertanian Putrajaya
29-31 julai 2011
Pakej : Rm 18/org(dewasa), Rm 10/org(kanak-kanak 7-12thn)

jom makan buah sampai muak...hehe...






Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!

~~

Daisypath Graduation tickers