iklan neh besshhh lerrr..

Tuesday, 10 September 2013

takda kerja cari kerja....

Assalamualaikum~~
tengah buat ape? lynn korek2 blog nie... blogwalking... tengok Rosaihafin  Rosalinda..kat tv 9...hehe
sambil tu jengah2 la jugak en roommate kat bilik dia tu....

pelik..tah apa yang dia buatkan tengah malam buta nie... kalau orang lain sibuk tidur... dia ada je yang hendak dibuatnya... kalau time bz..duk opis..dah balik rumah pun sambung buat kerja...
tapi sekarang dia kerja kat tunnel karak.. so memang pergi kerja pukul 6.30pg dan balik awal la paling awal 4ptg.. tapi biasanya 5.30ptg..kat umah memang tak akan ada kerja..sebab dah kerja kat site... tapi hari nie..boleh plak melepak dalam bilik tu...buat ape? nak tau?



apakah?
projek baru ke bang?

gambar lebih jelas...

tengah malam buta... buat kerja....yang lynn pun tak da kerja..update blog malam2 buta kan... nak tau en roommate buat apa?









benda alah nie yang di godeh2nya... tu memang tak da kerja cari kerja...

bila ada kerja...tension memanjang je nanti... dah jom tido...










Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!

~~

Daisypath Graduation tickers