iklan neh besshhh lerrr..

Thursday, 17 May 2012

lepas kawen asyik gadoh je....




lepas kawen kteorg asyik bergadoh je....

tak dapat nak makan sama2 pun bergaduh...
tak dapat solat berjemaah berdua pun bergaduh...
siapa yang kene abiskan nasi pun bergaduh....
dah makan nasi tak cukup pun bergaduh....

nak masak lauk ape pun bergaduh...
kena pergi kedai pun bergaduh....
nak masak pun bergaduhhh....
nak tidur pun bergaduh...;p

tapi....gaduh kami....
gaduh manje.....
tq utk en r00mmate....
walaupun die kate nak berdiet..tp still gak skli makan 3x tambah...sedap kan air tangan hooney abg...??? hehe...

alhamdulilah...kehidupan lebih indah daripada biase,..
lebih bahagia daripada biasa...dan mudah-mudahan juga lebih di berkati daripada biasa.....

terima kasih en r00mmate sebab jadi imam untuk solat....
jadi bantal peluk ketika h00ney tidor....
jadi penenang ketika h00ney x bleh tidor...
jadi tukang tepuk..puk..pukk....puk ketika h00ney nak tidur...
dan terima kasih untuk segala2nya.....
semoga ikatan yang kita bina akan kekal selama2nya.....
amin....~~~~



oppsss!! berat badan naik lagi...
naik sbb ade isi dalamnye x pe la jugak..... ;p


Image Hosted by ImageShack.us


1 comment :

Faizal Raidenovich said...

Normal la dik bl baru kawin ni.dlm proses penyesuaian.yg pntg kn ingat niat kt kawin dan sebab kita setuju kawin dgn pasangan kita.

iklan-iklan!!!