iklan neh besshhh lerrr..

Monday, 23 November 2009

pak tam...hehehe

gambar time hari terakhir orientasi...

salam..

apa pandangan korang kan bile melihat gambar di atas?? benci??
lynn tau...ramai lelaki melayu x suke kan dgn
pak tam..
hehehe..ye btol...coz rate2 mmber boy lynn x suke dgn dorang...
knpe??? sebab ramai perempuan melayu tergila2 kat jantan neh kan???2 yg buat lelaki melayu kat luar2 sane bengang jek dgn dorang...
tp
pernah x lelaki2 melayu neh pk knpe perempuan melayu suke sgt kat pak tam neh?? lynn bukan la nak menghentam lelaki melayu..tp klau nak jadi yang terbaik..mst kne berubah dari yang buruk kepada yang baik kan???
lynn gak bukan nk membangga kan dorang sangat..tp ade yang perlu kite contohi...bukan lelaki je..tapi termasuk perempuan pon..yg baik perlu kita ikot..
ape yang lynn lihat mungkin dalam skop yg kecil..iaitu student class lynn jek...
but ini pon da ckup utk lynn memberi pandangan....

  • sebilangan perempuan melayu suke kat pak tam coz dorang romantik..btol ke??tapi pada pandangan lynn..dorang neh sebenarnye hormat orang...terutamanya perempuan...walaupon lecture..sbg contoh..pak tam neh selalu datang lambat..but dorang pandai amk hati lecture..kdg2 dgn ucapan good morning pon da ckup...tp ade la sebilangan lelaki melayu neh..klau dtg klas lambat..trus masuk...x pandang muka lecture langsung...bgus ke??? x kan..
  • apa yang lynn perhatikan..pak tam neh klau jumpa membe dorang..mst akan bersalaman...x kesah kat mane2..(tp lynn paling suke lau kat kelas la..cz dorang akan salam keliling tmpat dorang duduk..) bile di sapa..pasti akan dihulurkan tangan..tp apa yang lynn perhatikan lelaki melayu klau di sapa..mst setakat hai..then blah gi tu jek..lau kat class???jgn arap..dtg trus dduk jek.....wat muka selamba..x mengeratkan silaturahim langsung..
  • lynn suke sgt..suke berborak dgn dorang..terutamanye yg da pandai berbahasa melayu..ye...dorang neh sng nk belajar bahasa bangsa lain..lynn rasa kita boleh kan amik contoh..klau dorang boley belajar pelbagai bahasa knapa tidak kita??
lynn rase yg kat atas tu pon da ok kan utk org melayu ikut...kite ikot yg baik kan???
bg lynn pak tam neh ok...x kan ggu gadis melayu klau gadis tue sendiri x melayan...tol x??jd jgn la nk benci2 sgt...berkawan jek dgn semua orang..x salah kan....



p/s :

  • pd lelaki melayu yg di maksudkan jek...spe makan cili die yg kepedasan..
  • pd perempuan melayu..ramai lagi lelaki melayu yg baik ade kat malaysia kan ape salahnye bg peluang pada mereka..
  • pd pak tam..ingat..gadis melayu bukan mainan korang!!(eh..dorang phm kerrr? lantak la..setahu lynn ramai yg tahu bahasa melayu..)
  • pd sume orang yg pandang sinis terhadap diri ku...tolong la..x semestinya bila aku berborak dgn pak tam neh maksudnye aku bercinta dgn die..salah ke aq cume nak kwan jek...lg 1 dpt memperbaiki bahasa inggeris aq, dapat curi cikit ilmu..dan yg paling penting aq berkawan dgn dorang cz aq x de kawan melayu dlm kelas..perempuan pon aq sorang..lelaki??macm biskut jup ade jup x de..aq masih ingat ayah n mak aq la..n aq masih ade perasaan kat lelaki melayu!!(ops!!tergarang pulak..hehehe)
n3 kali neh sebenrnye untuk mengingatkan diri lynn juga..agar memperbaiki diri...yg baik kite amk..yg x baik bg pak tam..hehehe..k dadaaaa...


salam sayang..


Image Hosted by ImageShack.us

8 comments :

aDibah mAhirah=) said...

amb0i kak lyn..
xbek taw..
ader ker yg xbaik kite kne bagi si paktam 2..=p

alynn said...

hehhehe..
lau diba knl rapt dgn dorang...diba tau npe akk ckp cm 2..

Anonymous said...

itam ngan pink xkene la..
wakakakaka..

alynn said...

tiada org pakai baju pink..
hehhehe
maksudnye cm ner 2???

Anonymous said...

tgk gambo tu tgh2 nyata pak wane pink p background pak itam jek sume..wakakakaka

alynn said...

tak baik la tanpa nama neh...
mane nampak itam...
kan baju dorang kebanyakknnye putih...
menyerlah kan penampilan dorang la...

Abu Ubaidah said...

Sape2 yang membenci mereka kerana mereka adalah "Pak Tam" adalah racist!

Lihatlah mereka sebagai manusia, insan, yang sama seperti kau dan aku juga.

Mereka baik kerana mereka baik, dan kalau mereka jahat bukan kerana mereka "Pak Tam", tapi adalah kerana sifat peribadi mereka.

Never ever blame the race, that particular person dah la.

That's why la im not a 1malaysia boy. Aku nak jadi anak dunia.

Racism is so yesterday.

alynn malynna said...

@Abu Ubaidah

emm..sebab tu sy buat n3 nie..itu la situasi di malaysia skarang..asal nampak je gologan nie..mereka akan membenci..pokok pangkalnye pada hati..

iklan-iklan!!!