iklan neh besshhh lerrr..

Wednesday, 18 November 2009

nobody's perfect....


salam...
k ary neh lynn nk cite sal nobody's perfect...
kisahnye ginih...
lynn ade seorang mmber neh..(f bkn name sebenar)yg usianye mmg da boleh la kne kawen lau x dipanggil bujang terlajak..heheh..mse 2 jumpe die..dlm borak2 tu lynn pon selitla soalan npe x kawen g....ngn selambe die jawab skunk neh die blom jumpe wanita yang sempurna dan sampai skrang die trus mencari...sepanjang lepak2 tu die pon cite la perjalanan hidup die dalam mencari wanita...(cam cite musang berjanggut da...hehehe)

  1. awek first die neh cantik giler..( die kate la) n yang paling penting pandai...yela sape yg x suke kan wanita yang cantik + pandai pulak tu...tp upernye perempuan tu...eh salah wanita tu sombong giler terutamenye bile f neh bawak jumpe mmber2 f..wanita tu asyik buat muke jek sampai sume mmbe2 f neh perasaan tindakan wanita tu..jd f pon x tahan la..mane x nye..asyk kne bahan dgn mmbe jek kan..jd hubangan f ngn wanita tersebut ptus di tepi jalan..hehehe..
  2. awek second lak cantik,jelita,ramah,pemurah hati (dlm hati lynn sebuk memikirkan peribadi wanita 2..mane x nye..da la cantik..+ jelita lak 2..cm ne la rupenye..) mase mule2 bersama, f neh rase soronok sesangat cz da terbayang yg wanita neh akan jadi permaisuri f..tapi baru je sebulan usia perhubungan mereka baru lah f dapat tau yang wanita 2 sebenarnye x mmpunyai tingkah laku yang baik n paling teruk ..perempuan tu tak bertanggujawab..terutamanye tanggungjawab terhadap family..jd f pon..blah gitu jek la..x kn nk wat bini kan perempuan yg cm 2..(f la yg cite neh...)
  3. awek ketiga..f jumpa kat jb..kampung halaman la..hehehe f cakap wanita neh x cantik..tp manis, periang, baik n pandai..dan yg pling menarik minat f terhadap wanita neh cara wanita tu yang membuatkan f berasa selesa ketika mereka bersama...(kua date ler) tp bile f jumpa fmili wanita tersebut f tekejut cz upenye wanita neh daripada keluarga yang berpecah belah..bile ditanya mamanye mana papa..pasti jawapannye "tah lantak la die nak g mane" bgtu jugak bile f tanya wanita tersebut tentang keluarga dia..pasti akan di jawab endah x endah..n f anggap yang wanita neh jadi periang kerana nak ilang kan tension dgn situasi yang berlaku dalam famili die..jd f pon x nak la jd mangsa untuk wanita tu melepaskan tension...die pon blah gitu jek dr hidup wanita td tanpa sebarang berite..(ley ke g 2??lau lynn yang jd gurl 2??huh x tau ape jd..bertambah tension..)
  4. awek yg keempat neh lynn seronok dgr f cerite cz..mmg lynn rase wanita tu perfect..yela dala cantik+baik hati+pemurah+segala2nye= perfect..mmg selame mereka bersame..langsung x nampak cacat cela yang ade pd wanita tu..lynn x sabar nak dgr..n trus tanye npe x kawen jek??? nak tau ape f cakap????nak tau npe f x kawen g ngn wanita yang perfect 2???



f cite kat lynn die sedih sangat..cz setelah hampir 6 blan bersama..upenye wanita tersebut turut mencari lelaki yang sempurna...dan f di tinggalkan!!!! why?????????


coz f x seperfect yang wanita itu inginkan..(dlam hati lynn time 2 gelak jek...baru la f tau yg die sendiri x perfect..tp sibuk nk cari yang perfect..hahhahahha kesian..)


kesimpulannye???
nobody's perfect!! jd jgn la mensia-siakn apa yg sudah ada di hadapan kita, kalau kita x menghargainye..kemugkinan dia akan pergi meninggalkan kita...dan belum tentu kita akan dapat yg lebih baik daripada yg kita ada
sekarang..lau ye pon nk cari yg sempurna kite check or double check diri kite dahulu..perfect or tidak..jika tidak..fikir la apa yg patut kita lakukan..setiap manusia boleh berubah...itu sume terletak pada diri masing2... kpd sume..jadikan cerita di ats td sebagai pengajaran..

salam sayang..


Image Hosted by ImageShack.us

6 comments :

azam aziz said...

Wah ...cerita yang menarik..
betul tu ..semua orang tak sempurna...

aDibah mAhirah=) said...

iyup..
betol 2 kak..
mnusia xsmpurna n dlm b'cnta nier xtually bila dah jmp org yg kite rase baik n dye mmg baik,jgn pnah cuba mncari yg lbeyh baik sbb org yg lbeyh baik 2 smestinye baik..

alynn said...

to azam aziz:
hmm..
ye..tiada yg sempurna melainkan yg SATU..

to adibah mahirah:
ye dik...
setiap manusia ade baik dan buruknye..
seblum kite sebuk mncari keburukan orang..kite check diri kite dulukan..

ijau said...

nobody is perfect,
but,
we can go toward perfect together.. =)

alynn said...

btol3...
hehehe..
sume 2 terletak pd diri masing2 kan..

Noorlaila Mohamed Nor said...

hehe betul2
nobody perfect
so terima la seadanya
:)

eh join la kontes tu
huhu

iklan-iklan!!!

~~

Daisypath Graduation tickers