iklan neh besshhh lerrr..

Wednesday 18 November 2009

don't judge book by its cover....

salam...
hari neh bukan nk cite sal diri..but bout sekeliling lynn.. don't judge book by its cover..lynn nk amk pepatah neh cz sesuai sgt nk digunakan untuk n3 kali neh..nape???
cz neh yang lynn lalui sejak kebelakangn ini...
pernah ke kene pd anda bile senyum pd seseorang tetapi tidak dilayan malah macam x nmpak jek senyuman anda 2??neh la yg lynn sering kene..x tau npe manusia cm neh...
lynn mara???ye!!coz lynn rase cm tersisih..pe kurangnye aq smpai org 2 x nk pandang lansung..kadang2 terfikir mybe malu..but for what??senyum tue kan sedekah dan sangat dituntut dalam islam..ape yg wat lynn mara sgt?? cz lynn rase orang yang perfect dari luarannye..tp sombong nak mam***!
!! x phm..jom search...

kalau korang tgk gmbar kat sebelah..ape pndapat korang..?? mst kite akan terfikirkan yang mereka ini tergolong dalam golongan yang baik2 belaka..y??dari segi pakaian mmg cukup perfect..seperti yang dituntut dalam islam...malah tudung pon labuh sampai ke lutut..tp x semestinye hati dowang neh secantik pakaian downg..
seramai orang yang lynn knal kt cinie...kebanyakkn mereka yang me
makai tudung malah tudung yang labuh smpai ke lutut terlalu sukar utk mengukir senyuman..knape??ape orang yang mmberi snyuman (lynn) ini tidak sempurna sehingga anda yg bertudung labuh jijik memandang kami yang memakai tudung biase or kami tidak memakai tudung..?? mybe bg anda yang membaca n3 ini rase bnd neh remeh jek kan..but not for me..klau stakat sekali or dua ley la dimaafkan..nih ary2...ble tersermpak jek mst wat2 x nmpak..padahal da la 1 blok tp still x knal antra 1 sama laen..lynn pon bkn nk knl rapat but ckup la sekadar mengukir senyuman..x gune tudung 2 labuh ke lutut lau sombong..penting diri dan memandang rendah pada orang lain..


k..skunk ape pendapat korang bile tgk gambar neh pulak??mst korang akan kutuk cara perempuan neh kan?? dari segi pakaian dan terutamanye pembawakan diri die.. mmg bile difikirkan mereka ini adalah gologan yang seolah2 hidup didunia sendiri dan tidak penting orang sekeliling..but bg lynn dorang berbeza...ye..dari ape yang dorang pakai or cara dowang..lynn malas nk campur coz itulah life dorang..but ape yang wat lynn ade rase respect kt dowang neh ialah..sikap dowang..walaupun penampilan dowang lebih trendy n penampilan lynn ala2 kekampungn but dowang still ok..bile berjumpa still boleh mengukir senyuman malah kadang2 berborak..kebiasaannye orang melayu berpendapat mereka yg baju ala2 x cukup kain dan rambut yang ala2 kene air karat adalah gologan orang2 yang sombong..kerana dowang angap dorang perfect...but x sume diantara mereka begitu..adakalanya mereka ini terlalu ramah dan mesra bersama sesiapa sahaja x kira bertudung or tidak...dan itu yang membuatkan lynn berfikir,,tidak semestinye orang yang nampak tidak elok dari segi luaran adalah orang yang terlalu jahat dan terlalu banyak dosa...


pada mereka spt gurl bertudung diatas td..hope dapat amk iktibar..x semestinye anda yang perfect dari segi luaran akan perfect dari segi dalaman..

pada meraka yang mahu berteman..cari la yang sesuai..jgn cri yang cantik dr segi luaran sahaja but hati cam taik...same jek cam nk beli buku kan??lau kulitnye jek cantik tp isinye kosong..x bermanfaat langsung..wat per kan...???


k la sampai sini jek tok kli neh..mybe n3 akan datang bout no body's perfect...


salam sayang..



Image Hosted by ImageShack.us

2 comments :

adibah mahirah said...

a'ah..
t0l 2 kak..
salunye org cam2 lah..
beselah mnusia,msg2 ade pndrian msg2..
kdg2 org yg b'2d0ng p0n xtntu perilaku dye baik..
rite??
anyway,akak jgn kah terasa at sgt..
biar kite murah dgn snyuman kite gak dpat phala..=]

alynn malynna said...

emm btol 2..ssh sbnarnye nak phm orang kan?

iklan-iklan!!!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers