iklan neh besshhh lerrr..

Monday, 21 November 2011

ainul batrisyia!!!!!

assalamualaikum....
yey!!! tibe2 happy semacamkan....
ainul batrisyia sekarang nie dah besar!!! umur pun dah 1 tahun 2bulan...

masa ulang tahun kelahiran ainul batrisyia dah tentu la makangah nie ada kan...
walaupun time tu makangah dah kerja kat kl tapi makngah balik gak nak jumpa ica....

umur 1 tahun bila nak jalan...???

tu la yg orang selalu tanya...bila nak berjalan...
so, genap 3 hari selepas tarikh lahir dia..ica pun berjalan!! yey...
tapi makngah kecewa sebab makngah bukanlah antara orang yg terawal dapat tengok ica berjalan..

apa2 pun makngah harap ica jd anak yg cerdik....

jm tengok video ica nie...


video


sebelum nie along a.k.a kakak lynn ade bagi tahu yang ica bila dapat seluar je die sarungkan seluar kat kepala....sekarang die dah tau seluar tu disarungkan kat mana cume belum berjaya....

ica mmg lucu sangat2....sampai tension die sebab x berjaya nak pakai seluar...

video mestilah makngah yang ambil...;p



gambar ica dengan makngah haruslah ada..






No comments :

iklan-iklan!!!