iklan neh besshhh lerrr..

Friday, 11 October 2013

Penantian suatu penyiksaan!!


Assalamualaikum~~~



nampak...nampak.... "abg cube gerak malam nie.... " bukan bermaksud gerak balik kajang..tapi gerak pergi ke perak sebab ade site down... tu nak gerak awal2 supaya balik awal....

hati lynn dah melonjak2 nak balik kluang...nasib la boleh lagi terima... walaupun terkeluar jugak penantian suatu penyiksaan  itu...kakaka..sedihnyekan..

en roommate selalunye kalau lynn nak tau ape2 mesti dia akan cakap... abg cerita nanti.... maksudnye dah kat umah nanti baru cerita...masalahnya nak tunggu kat umah je...tanpa cerita apa2 satu penantian jugak....

tapi en roomate tak gerak malam tadi pun...baru pagi tadi gerak... kesian pulak nak desak2 dia abiskan kerja cepat..semoga kat sana tak hujan kalau tak macam mana nak turun site....


sejujurnye lynn tabik spring la kat isteri2 seorang seafarers..bukan ape..bayangkan la kalau suami pergi belayar 3@6bulan baru balik..phewww..isteri uruskan anak2 semua.. lynn nie en roommate baru pergi 3@4 hari pun dah meroyan kadang2..hihi..rindu lerr... lg kita nie anak pun tak de... en roommate jelah duk mengadap depan mata kalau dia ade..kalau tak de...borak dengan dinding je la yer....


Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!

~~

Daisypath Graduation tickers