iklan neh besshhh lerrr..

Tuesday, 18 September 2012

Air tangan suami

Assalamualaikum~~

raye dah habis...minggu lepas aktiviti kami berdua ialah memenuhi jemputan rumah terbuka rumah kawan-kawan lynn.. dekat kajang je.. ingatkan nak balik johor sebab  cuti tiga harikan..tapi cancel last minit.. sebab en roommate kena kerja hari sabtu...

semalam hari isnin kami laki bini tak de buat ape pun kat umah, dok melepak jek la kejenye... siang tu lynn masak macam biasa la ingatkan masak untuk terus sampai ke malam sekali tak sempat..habis nasik dengan lauk sekali...

magrib tu  cakap dekat en roommate suruh dia pergi kedai beli sayur dengan bahan-bahan yang tak de..lynn nak masak makaroni je... last2 die g bantai tidur sampai pukul 10...

bangun tidur je nak makan..dah pukul 10, lynn cakaplah dah malas nak masak... merajuk  .

dengan laju en roommate terus ke dapur dan keluarkan apa2 yang patut... nak tau die masak apa?
konon-konon tak kasi lynn ke dapur...


jeng...jeng....jeng..


makaroni

thanks, sedap!!












Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!