iklan neh besshhh lerrr..

Wednesday, 29 September 2010

lebih tinggi dari biasa

salam.....
selamat hari raya maaf zahir batin....hahaha...gile da 20 syawal baru mintak maaf kat korang...
actually lynn busy a.k.a malas nak update blog...

da sebulan lebih kan x update blog...banyak benda yg lynn nak share kat sini....tp nanti dulu la...
sedang suke membelek gambar raya tibe2 terpandang nie...



umur lynn 22 tahun..eh..yg sebelah tu adik lynn tau..baru 16 tahun...giler tinggi die kan...ker lynn yg pendek??? ee...sgt x suke dgn gambar nie..nampak sgt pendek kan?? mcm mane ek nak tinggi??

dulu mase kecik2 kawan2 kate kalau nak tinggi kene makan sayur kacang panjang...errr...betul ke??

atau kte kne buat macam nie selalu..

gambar ehsan dr google..

baru boleh tinggi dan panjang....sape2 yg tinggi tu cite la kat sini mcm mane korang leh tinggi...hahaha...


p/s: sgt tak suke bile jalan sebelah adik..sebab orang ingat boyfriend i...abis sume x nak ngurat da..hahaha..:P



Image Hosted by ImageShack.us

2 comments :

Nurazzalea's Mom said...

Salam..
my husb pun tinggi..lenguh leher nk memandangnye..

asrulasmah said...

sume anak murid saya kata.."ustaz ni tinggi betul la". best jadi tinggi

iklan-iklan!!!