iklan neh besshhh lerrr..

Monday, 1 April 2013

Restoran Makanan Cina Muslim Mohd Chan Abdullah | Ulang tahun kelahiran Umi

Assalamualaikum....

dah bulan april dah sekarang....cepatnye mase berlalu....
sebenarnye hari jadi umi bukan la 30 mac, 15 mac sebenarnye tapi kami pergi makan2 30 mac...
restoran nie abang en roommate yang pilih...kami follow je... 



mase nie otw pergi umah umi..kami gerak petang... dalam pukul 5 la macam tu...

nie pulak dekat umah umi...time nie dah lepas magrib..5 minit lagi pukul 8...sambil tunggu umi siap2 kami amik la gambar....
errr...gambar paling lupe nak ambil...gambar kedai...hehe...nie je la ade...upsss...

ok makanan dah sampai....

nie sotong goreng tepung....


baby kailan...

siakap 3 rasa

tomyam...


itik panggang...

dim sum...tapi terlupe nak ambil...dah ngap baru teringat.... air kami oder air limau asam boi 1 jug...



sebelum makan kite ambil gambar dulu....

inilah umi... happy besday umi...hadiah tak seberapa dah bagi awal2...rahsia...kakakaka..

gambar lepas makan...kenyang...

ok cover perut...thanks uda ambilkan gambar..

 jumlah keseluruhan... RM180++ di bayar oleh en roommate dan abangnye.. sharing is caring...hehe...
kami balik dalam jam 11..hantar umi n ayah...kami tak tidur pun umah umi...sebab en roommate banyak kerja nak buat... nak study...nak buat report... setiap hari2 kerja die mesti takut... takut masuk bilik bos.. tiap-tiap pagi kena panggil bos.. bos nak tanye progress projek baru...

tapi kami tak terus balik... disebabkan dah lame tak merayap di kotaraya kl waktu tengah malam buta... so kami jejalan la... tup2 tengok dekat dataran jalan tutup.... ape lagi park keta dekat 7e..menapak pergi lepak dekat dataran..bukan senang nak dapat peluang nie...selalu malam minggu mat rempit je berlonggok...tapi malam nie...ramai family2 datang bawak anak2..pelancong2 pun aman je nak ambil gambar bagai....

berborak je.. kami laki bini nie name je jumpa hari2 tapi kalau dah bercerita tak pernah habis...


tenang...tak ada 1 biji moto pun...

kami lepak betol2 depan jam... time nie pukul 11.30.. tak lame pun...agak2 jam berdetik pukul 12.. terus balik.. cinderella mane boleh balik lambat..kakaka..

suasana tepat jam 12... lampu biru dah tutup....

gambar syok sendiri mesti ada....daaaaaaa


nie schedule entry.... awal bulan4 adalah minggu sibuk lynn....

Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!