iklan neh besshhh lerrr..

Monday, 31 December 2012

Revolusi Pink Kuning

Assalamualaikum....

mase majlis perkahwinan kami, kami menggunakan tema warna Pink dan kuning...dan ketika itu, ada sesetengah golongan manusia yang agak pelik dengan pilihan kami..dan lebih tepat pilihan lynn dan keluarga... soalan biasa yang kami dengar...

pink kuning? boleh masuk ke?

kami berkahwin pada bulan 3... dan sekarang apa yang menakjubkan warna pink kuning dah macam menjadi trend...dan yang pasti disebabkan trend colour blocking yang semakin popular.. (walaupun pink kuning bukanlah dalam kalangan colour blocking)


suasana sewaktu majlis

kami


dan dekat bawah nie gambar- gambar artis yang menggunakan warna pink kuning..






so, pada sesiapa yang nak kawen tu tak kisahlah warna apa yang menjadi pilihan..pedulikan kata-kata orang sebab apa yang kita buat ialah majlis kita...kan?








Image Hosted by ImageShack.us

2 comments :

Anna Boleyn said...

Cantik nyeee! Yep2 skang ni trend kuning pulak. Mmg kena je hana tengok pink ngn kuning. :D

alynn malynna said...

kan? warna ape2 pun cantik.. asal kena pada gayenye...

iklan-iklan!!!

~~

Daisypath Graduation tickers