iklan neh besshhh lerrr..

Friday, 1 June 2012

kluang~~~

assalamualaikum....

nak update cerita time kat kluang...walaupun x banyak gambar sebenarnye...hehe....
minggu lalu, jiran lynn kahwin..dah tentulah lynn kne balik dan angkut sekali en roommate...
walaupun tujuan sebenar balik sebab nak g kenduri kawen..tapi aktiviti kat kluang agak kosong...tak de apa nak buat selain lepak kat rumah....

sebelum gerak balik pagi sabtu tu...tengah en roommate sebuk dengan gitar die....

gambar bunga ros kat gitar tu...konon2  name die la....ROSaihafin...haha
lynn kat dapur buat kueh donut.... tak bagitau die pun nak buat kueh tu...time die nak mandi...tibe2..eh hooney donut....haha....

donut versi suprise..
sabtu tu sampai je kluang...ptg tu terus pg ambil ainul batrisyia kat t6...
walaupun  makngah dah kawen..kasih sayang pada ainul batrisyia tak pernah kurang...
selalu gak la bile balik je kluang isyia akan tidur dengan kami....walaupun atuk lynn pernah cakap...
"isyia tidur dengan makngah nnt pakngah marah" haha...


sabtu malam tu kami ke rumah pengantin sebab ade majlis akad nikah...dan esoknye kami ke majlis...err..sorylah lynn tak ambil gambar pengantin pun..

gambar sebelum pergi majlis~~
malam lepas majlis tu...akk lynn n abg ipar balik t6 sebab diorang nak berniaga...so,dekat rumah tinggal lynn, en roommate, mak, ayah n dah tentulah ainul batrisyia...

mak n ayah penat, jadi kami bertiga kluar pergi tasik...kan semperna hari belia..so hari tu nash datang..tapi kami pergi tak lame pun..sebab tak nak ainul batrisyia nie terlalu penat...
ingatkan nak terus balik tapi en roomate nie teringin nak makan KFC..so bwk la ainul batrisyia makan KFC..

untuk ainul batrisyia je dah seketul ayam....kuat btol budak nie makan...siap kentang lagi..tengok ainul batrisyia happy..kami pun happy...

balik malam tu masing-masing dah penat.. ainul batrisyia pun dah nak tido....
dengan baju tidur "bebird" isyia kate


hari isnin tu kami berdua pergi ke jabatan agama islam kluang....
sebab nak ambil sijil nikah....
sijil nikah yang ada sekarang untuk tempoh 3 bulan je....memandangakn dah nak 3 bulan kami pun pergi la tukar...dan nak buat sekali kad nikah pintar...~~



 aktiviti hujung minggu kami selalu mesti padat dengan berjalan....
minggu nie kami balik kl...sejak kahwin...asyik naik kl je...
ibarat kl tu jauhnye macam pasir gudang - kluang je sebab boleh balik selalu...hehe...

kali nie balik sebab nak uruskan rumah kami yang dekat kajang...harap sgt dah boleh duduk sebelum puase...dan happy sebenarnye sebab dapat duduk rumah sendiri..tak yah nak sewa2...dan boleh renovate or decorate macam2 kan?




Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!