iklan neh besshhh lerrr..

Sunday 20 December 2009

contest aku dan dot.dot.dot.

salam...
kali neh n3 bout contest..emm mungkin beberape ary akan dtg pon n3 sal contest..syoknye join contest..hehe..tuk n3 kli neh kata ganti diri tuan punye blog neh jd aku...yela..da contest aku dan dot.dot.dot...x kan la nk tuka lynn dan dot.dot.dot kan?? x syok...biase ke gune aku?? no,no,no..a big no no..hehehe..(merepek da neh)

sebenarnye aku dpt cari contest neh dr sorang bloger yg agak selalu la ke blog aq..jd trus jek pecut 100meter ke blog penganjur..iaitu miss violetroses..hehe..jgn mara..sbnrnye tuan blog suke ngn ross n violet/purple...hehe,,bodek ker neh???

ok back to the contest..npe aku pilih picture neh???actually banyk juga n lame gak la nk wat pilihan gambar mane nak letak...first aku nk letak gambar bersame haiwan kesayangan..tp gambar agak kurang senonoh..(x menutup aurat da...)jd reject trus..then kedua..aku nak pilih gambar bersama si dia..tp reject cz tkt orang yg dtg blog neh muntah pulak asyk tgk gambar aku n die tuh..hehehe..
last2 aku pilih gambar neh...jom scroll kebawah...bawah la....bawahh lagi..hehehe..













jeng..jeng....jenggg....hehe..


aku dan purdah.....actually gambo neh terjadi akibat virus H1N1...aku agak kerimasan la menggunakan mask..tah..rase kurang oksigen dan kesukaran utk bernafas..last jd la cm neh..keselamatan perlu gak di utamakan..drpd x memakai mask langsung..aku pun pakai cam neh..memakai ala2 purdah gitu..bile dipikir2 balik...rasenye penggunaan mask tu macam meniru amalan pemakaian purdah..hihihikkk..memandai jek kan..but apa yg org islam di arab amalkan di komersialkan oleh kite yg sememangnye islam or non islam kan.. iaitu memakai mask...sebenarnye dengan memakai purdah pon da seperti memakai mask..jd pd semua jom amalakan pemakaian purdah...heheeh..ok pd sesiape yg nk join contest neh..cpt2 join..tarikh luput contest neh pd cristmas nanti..n adiah tu belakang kire k..yg penting join dulu...k daaaa...salam n selamat semua...





Image Hosted by ImageShack.us

1 comment :

nn said...

hehe. cunnn!! :)

iklan-iklan!!!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers