iklan neh besshhh lerrr..

Wednesday 10 August 2011

saya memang ramai kawan lelaki dan kamu ade kawan perempuan...

assalamualaikum.....
hikss....

saya ramai kawan lelaki...tp kamu lagi bahaya ada kawan perempuan...
hahahahakkkk perempuan selalu di kaitkan dengan perampas... betul ker? tah..
ok bukan nak cerita pasal perampas....

hei...rosaihafin...

kamu tau saya ada ramai kawan lelaki...
80% kawan saya adalah lelaki...kawan dalam dunia realiti la..kalau kat facebook tu sah2 la ramai kawan perempuan...

err..thanks sebab kamu paham keperluan sebenarnye saya berkawan dengan lelaki.....

terlalu perlu....err...sebernanye kan..sejak dengan kamu la saya ramai kawan dengan lelaki..sebelum nie mane pernah...sebab dorang2 yg dulu tu cemburu katanya..hikss...
cemburu tandanya sayang..tapi kalau dah cemburu buta?

ramainye kawan lelaki saya tu x pernah buat kamu cemburu kan...

walaupun kamu tau...ble saya lepak... ade 6 kerusi dalam 1 meja..dan hanya saya seorang perempuan..kamu x kisah..........eh yang penting kamu tau sape 5 org lelaki tu kan....

sy mesej dengan orang lain...lelaki la kan... kamu tau kan...kamu bace masej die...owh...kery..x pe kamu x marah kan....


tapiiiiiiii......

kamu ade kawan perempuan....

adoiiii...cemburunye saya...errrrr...cemburu buta sebenarnye...
padahal die cuma kawan sekerjaa kamu jer....
tapi saya selalu fikir die lebih daripada tu.....

bila kte kluar berdua...bunyi je hp kamu..sy la yang bace dulu..hikss....duli ape saya....


bila kamu kene g site...lagi2 site yg jauh...kamu kate dengan kawan...terus sy sebut name pempuan tu..padahal kawan kamu tu kamal..bukan lina..ina...na..macam yang saya maksudkan....



ok saya memang cemburu buta sayang....sory.....
tp kamu tolong jangan cemburu....

sebab








saya kawan je dengan dorang...x lebih pun....sbb saya sayang kamu je....
dulu saya risau bila jalan dengan lelaki nie ..or lelaki tu...ade orang report kat kamu....tp saya dah report kat kamu dulu kan..apa saya kisah...nasib la kamu ok jer..... thanks sygkn saya...

errrr tibe2 cite pasal kamu kat blog....sebab...tengah countdown nie... lagi 5 hari!! yey!!!!




p/s: entry yang cukup bosan..x de gambar..hihi



Image Hosted by ImageShack.us

No comments :

iklan-iklan!!!

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers